Onze klanten

Je weet dat software kan bijdragen om interne processen veel efficiënter te laten verlopen. Maar het is moeilijk de keuzes te maken die je organisatie verder helpen. Je hebt AFAS, maar op een aantal punten werkt de software nog niet soepel. Er wordt geen winst behaald. Je wilt wel een oplossing, maar geen nieuwe applicatie. Je wilt werken met een partij die meedenkt en die bereikbaar is als er een vraag is. En dat is spannend, want voordat je de keus hebt gemaakt, weet je nog niet of de oplossing ook echt vóór je gaat werken. Wij zijn als klant begonnen. Ooit kwam Trinko zelf als (potentiële) klant binnen bij AFAS. De punten waar Trinko toen op lette, zijn de punten waar we nu constant op evalueren om goed in te zijn voor onze klanten.

Ontdek hoe NSPOH opleidingen plant met AFAS

Plannen in AFAS? Jazeker! NSPOH, opleider binnen de publieke gezondheidszorg, legt haar omvangrijke opleidingsprogramma vast in AFAS. Maar een cursusplanning maken in AFAS? Daarvoor gebruikt NSPOH een gebruiksvriendelijke schil, gebouwd door Keen Integrations.

Waarom kunnen wij denken vanuit de klant?

Omdat ik zelf als klant bij AFAS binnenkwam. Ik hoorde veel mooie mogelijkheden van de software. Dat verwachtte ik. Waar ik vooral naar keek was: ‘Als het straks ergens tegenvalt, gaat deze club dan helpen? Zijn ze er dan voor mij? Dat vertrouwen was voor mij de belangrijkste reden om destijds als directeur van het Jeugdsportfonds te kiezen voor AFAS.

Die onzekerheid heeft iedere klant. Zolang je nog niet werkt met de software weet je nog niet hoe goed het voor jouw organisatie werkt. Ook ken je de leverancier dan nog niet. Die onzekerheid dat je je lot in de handen legt van een club die je nog niet kent, is spannend.

Want belangrijk is het wel. Als bedrijfssoftware goed werkt dan merk je er weinig van, alles loopt soepel. Loopt het niet, dan is dat een heel ander verhaal. Dan is het enorme dissatisfier. Het kan de organisatie behoorlijk belemmeren. Dat is ook voor degene die verantwoordelijk is voor de keuze spannend. Daarnaast kost een implementatie van software ook tijd en geld. Een investering die je liever niet overdoet.

Die onzekerheid had ik destijds bij het maken van de keuze ook. Dus voor ons is het belangrijk juist in lastiger tijden de partner te zijn, te snappen dat het vertrouwen dat we gekregen hebben veel waard is. Dat we onze ervaring en kennis inzetten om lastige situaties bij voorbaat al te voorkomen. Door ons te verdiepen in de (cultuur) van de klant en de gevraagde oplossing. We helpen de klant de problemen en de oplossing helder in kaart te brengen.

 

Wij vertrouwen er op dat we dat samen voor elkaar kunnen krijgen. Pas als wij zelf dat vertrouwen ook hebben gaan we aan de slag. Dan garanderen we ook succes:

  1. We snappen dat een klant zich overlevert zodra de keuze voor ons is gemaakt.
  2. De klant snapt haar eigen processen goed, wij hebben kennis en ervaring van softwareontwikkeling en AFAS. Samen maken we de vraag en de oplossing scherp.
  3. Wij geloven dat als we de vraag goed begrijpen en de oplossing scherp hebben dat wij 100% zorgen dat de oplossing voldoet aan de verwachtingen.

Zo niet, dan is het geld terug.

× Hoe kan ik je helpen?