Slimmer Plannen voor Bibliotheken on top of AFAS
Werk jij in een bibliotheek en herken je de uitdagingen van plannen in Excel of Outlook? Verschillende versies, handmatige jaarurenberekeningen en eindeloze mailwisselingen leiden tot onduidelijkheid en frustratie. Veel bibliotheken worstelen hiermee, terwijl de taken breder en complexer zijn geworden: je organiseert maatschappelijke en educatieve activiteiten, werkt met vaste én vrijwillige krachten, en je wilt medewerkers steeds meer flexibiliteit bieden. Bibliotheekmedewerkers zijn géén administratieve tijgers – en dat hoeft ook niet. KEENplanning is speciaal ontwikkeld om planning eenvoudig en overzichtelijk te maken, mét begeleiding en zonder extra applicatiebeheer. We laten zien hoe je als bibliotheek slim en flexibel kunt plannen, zonder administratieve rompslomp.
Herken je deze uitdagingen rondom planning en ben je hier nog niet (voldoende) in voorzien? Dan is dit webinar voor jou! Binnen 30 minuten krijg je inzicht in wat KEENplanning is en nog belangrijker, wat dit voor jouw organisatie kan betekenen. Benieuwd hoe andere bibliotheken dit doen? Ook dat wordt besproken, zodat je een concreet beeld hebt van wat KEENplanning in de praktijk oplevert.
Dit ga je ontdekken:
- Hoe KEENplanning bibliotheken helpt om overzicht, rust en grip te krijgen op hun planning
-
Hoe je flexibel kunt werken met de jaarurensystematiek, zonder administratieve rompslomp
-
Hoe je eenvoudig integreert met AFAS, waarbij medewerkersgegevens automatisch in de planning staan
-
Hoe je de bezetting van de frontoffice altijd inzichtelijk en op orde houdt
-
Wat er nodig is om – samen met je team – succesvol te plannen, met inspirerende voorbeelden van andere bibliotheken
Sprekers

Trinko Keen
directeur, KEEN Integrations
Vertelt je alles over makkelijk werken in AFAS.