Salesoplossingen voor AFAS

In AFAS is het niet mogelijk om alle gegevens die je nodig hebt binnen het salestraject op één plek vast te leggen. Hierdoor is er communicatie nodig tussen verschillende afdelingen. Dit zorgt voor ruis, dubbel werk, handmatig werk (wat eenvoudig geautomatiseerd kan worden), fouten en het moeten wachten op elkaar (wat een negatieve impact heeft op de klantervaring).
Download de whitepaperMaak een afspraak
Livegang bij een van onze klanten: Entrea LindenhoutLivegang KEENsalesintegratie bij een van onze klanten: Djordi Staaks, accountmanager VVV Venlo

Het kan wel, volledig salestraject vanuit InSite

Binnen AFAS is de kern duidelijk: één keer vastleggen. Maar waarom zou dat niet kunnen in een salestraject?

Met KEENsalesintegratie legt een accountmanager alles één keer vast bij de bron. Op deze manier kan die data gebruikt worden voor een (automatisch aangemaakte) offerte, factuur en/of abonnement. De backoffice wordt er tussenuit gehaald, en kan haar tijd elders investeren. Huidige klanten, met 800 contracten per jaar, besparen hierdoor een fte. Daarnaast zorgt dit traject voor een betere klantervaring. Wat is dát waard voor jouw organisatie?

 

95% Standaard, 5% extra om volledig bij jouw organisatie aan te sluiten

Onze salesintegraties zijn voor 95% gestandaardiseerd. Deze standaard wordt steeds verder uitgebreid. Deels door de wensen en eisen van nieuwe klanten, maar ook door het gebruik van bestaande klanten.

Deze oplossing is maandelijks opzegbaar en vergen een lage startinvestering. De salesintegraties kunnen binnen twee weken geïmplementeerd worden.

‘We hadden zo’n drie parttimers op de backoffice. We vroegen ons af, is dat nog nodig in deze tijd? Kan dat niet efficiënter? Dat kan alleen als de accountmanager alles zelf kan invoeren en alle vragen kan beantwoorden. Belangrijk daarbij is dat het ‘hufterproof’ is. Dat lukt dankzij KEENsalesintegratie.’

Vincent Coljé

financial controller, FC Groningen

Waarom geen 100% standaardisatie?

Iets wat mensen vaak over het hoofd zien bij veranderingen is het menselijke aspect. Dit leidt tot frustratie en weerstand, wat de verandering uiteraard niet ten goede komt.

De laatste 5% van ons product biedt klanten de mogelijkheid om het salestraject precies zo vorm te kunnen geven op de manier zoals binnen de organisatie wordt gewerkt. Zo heb je een op maat gemaakt én gestroomlijnd salestraject waarmee je snel van start kan gaan (binnen twee weken). Samen zorgen we ervoor dat dit daadwerkelijk goed gebruikt en benut gaat worden binnen jouw organisatie.

Gratis adviesgesprek?

Heb je een uitdaging? Wil je weten hoe AFAS nog beter voor je kan werken?