Waarom plannen on top of AFAS wérkt
Wij zijn jouw samenwerkingspartner in planning binnen AFAS. Onze oplossingen zijn eenvoudig in gebruik en sluiten naadloos aan op de AFAS-filosofie: één systeem, één waarheid.
Eén login
Medewerkers loggen gewoon in op AFAS Insite en hebben daar direct toegang tot hun planning. Verlofaanvragen worden automatisch meegenomen – alsof het één systeem is.
Eén bron van waarheid
AFAS is de centrale plek waar we alles vastleggen. Niet in twee systemen. Dus geen verschillen, geen ruis. Zo versterk je je processen en voorkom je fouten.
Geen extra applicatiebeheer
Buiten AFAS heb je geen applicatiebeheer nodig. Geen gedoe met koppelingen – alleen eenvoud.
Geen leverancier maar een partner
Door de combinatie van onze kennis van AFAS software en van hoe organisaties plannen, kunnen wij één aanspreekpunt zijn. Zodat we samen zorgen er prettig gepland kan worden.
De functionaliteit van KEENplanning on top of AFAS
Flexibel plannen, zelfroosteren, jaaruren & salarisverwerking
in één systeem
Eén inlog, één omgeving
Medewerkers loggen gewoon in via AFAS Insite. Daar doen ze hun verlofaanvragen, bekijken ze hun rooster en communiceren ze over hun inzet. Geen extra platform, geen extra uitleg, geen verwarring.
Voordelen:
- Medewerkers hoeven geen nieuwe applicatie te leren kennen
- Alles in één gebruikersinterface
- Snelle adoptie en minder vragen aan de HR-afdeling
Geen extra applicatiebeheer
Onze oplossing draait volledig binnen AFAS Insite. Je hoeft geen nieuw systeem te beheren, geen koppelingen te onderhouden en je bent niet afhankelijk van externe softwareleveranciers.
Voordelen:
- Minder technische complexiteit
- Eén aanspreekpunt voor inrichting en support
- Lagere beheerkosten
Eén bron van waarheid
Alle gegevens blijven binnen AFAS. Dat betekent: minder fouten, meer controle, betere samenwerking. Als iets niet klopt in de planning, ligt de oorzaak meestal in de stamgegevens van AFAS. Dat zie je direct en kun je dus ook meteen oplossen.
Voorbeeld:
Staat een medewerker verkeerd ingedeeld in AFAS? Dan zie je dat direct in de planning. Zo dwingt het systeem verbetering af en help je je organisatie continu optimaliseren.
Geen leverancier,
maar een samenwerkingspartner
Een leverancier levert software. Een samenwerkingspartner betekent één aanspreekpunt, zowel voor support als inrichting, zodat je er samen voor zorgt dat alles op de goede manier werkt en dat medewerkers snel geholpen worden.
Als klant schaf je geen software aan, je wilt je planprobleem oplossen. Daar zorgen wij samen voor.
Planning goed geregeld in 5 stappen
1. Informatie
Samen in gesprek om het probleem helder te maken en te bepalen of onze oplossingen hierbij kan aansluiten.
2. Voorbereiding
Wij maken jouw organisatie startklaar met alle denkbare onboarding-documenten en we installeren de benodigde integraties.
3. Proof of concept
Jouw organisatie start met een Proof of Concept (PoC) van onze oplossing. De planners worden ingewerkt en krijgen gefaseerd de uitleg die ze nodig hebben.
4. Uitvoering
KEENplanning wordt in de hele organisatie ingezet. Wij kijken mee en helpen bij het optimaliseren van het planproces.
5. Onderhoud
Wij blijven ondersteunen zolang dat nodig is. Daarna zijn we altijd beschikbaar voor eventuele vragen en troubleshooting. En we blijven KEENplanning doorontwikkelen.