Wacht niet tot morgen met innovatie: practise what you preach

door | 3 december 2021

Tegen klanten zeg ik altijd dat ze niet moeten wachten om te veranderen. Vooral niet als ze al met heel erg verouderde, aan elkaar geknoopte oplossingen werken. Zelf ontwikkelen we planningsoplossingen. Daar komen we vaak (ook grote) organisaties tegen die nog plannen in excel. Hoe is dat mogelijk in deze tijd?

 Maar eigenlijk begrijp ik wel hoe zoiets kan. Ik heb zelf een telefoon die al maanden alleen draadloos op te laden is en ook steeds sneller leegloopt. Ontzettend onhandig. Maar opladen en dan weer een paar uur bereikbaar zijn kost minder tijd dan uitzoeken wat de beste deal voor mij is, dit vervolgens te regelen en alle data over te zetten.

 Gisteren toch maar een nieuw abonnement afgesloten met een telefoon die gewoon weer dagen meegaat. En alle data wordt gewoon overgezet in de winkel.

 Waarom heb ik dit niet eerder gedaan vraag ik me nu af?

Meer weten over de mogelijkheden van plannen in AFAS? 
https://www.keenintegrations.nl/plannen-afas/

Contact opnemen?

Heb je een uitdaging? Wil weten hoe AFAS nog beter voor je kan werken?