Selecteer een pagina

Van standaardproducten tot integraties op maat!

Standaardintegraties maken het werk binnen AFAS makkelijker. Worden er in jouw organisatie 100en inkoopfacturen, declaraties of verlofaanvragen afgehandeld, die toch gecontroleerd moeten worden? Of declaraties waarbij je op je mobiel direct een foto kunt maken van je bonnetje? Het zijn voorbeelden van oplossingen die wij hebben ontwikkeld door vragen van klanten. Kijk welke mogelijkheden wij voor jouw organisatie kunnen bieden.

Ook koppelen wij andere systemen met AFAS. Altijd met de inrichting van AFAS als basis. Single sign-on oplossingen met MD5 hashing of koppelingen met kassasystemen. Iedere koppeling wordt doorlopend gemonitord.

Klik hier voor onze koppeling in de zorg, het BIG-register.

Contact opnemen?

Heb je een uitdaging? Wil je weten hoe AFAS nog beter voor je kan werken?

Integraties binnen AFAS software

  • Van reiskostenberekening tot ORT, van aanmaken van gebruikers tot tonen van rapporten
  • Single-sign-on oplossingen
  • Complete ‘ hybride’  applicaties met AFAS inrichting aangevuld met integraties

Standaardproducten

  • Afhandelen van taken in ‘bulk’. Voor organisaties die veel inkoopfacturen of declaraties meoetn afhandelen
  • Inventarisatietool voor meerdere vestigingen

Heldere aanpak

  • Geen onzekerheid over prijs en op te leveren functionaliteit!
  • Standaardprijzen voor standaardproducten

Systemen integreren & koppelen, pure winst

Bij alle integraties vragen we ons vooraf af of er significante tijdswinst geboekt wordt, de foutenmarge verkleind wordt en het gebruikersgemak verhoogt wordt. Als het antwoord op alle drie de vragen positief is, dan willen we de uitdaging graag aan!

De single sign-on oplossing maakt inloggen voor gebruikers via InSite in andere applicaties heel eenvoudig. Niet meer opnieuw in te hoeven loggen!

In een handomdraai een hele maand declareren en bonnetjes direct via de mobiele camera meesturen? En dat de declaraties dan direct in de geboekt worden en via de workflow beoordeeld worden? Het scheelt organisaties veel tijd.

Niet meer inventariseren op een excel die aan het eind samengevoegd moet worden, dat wa een belangrijke overweging om een inventarisatietool te ontwikkelen!

Kijk hieronder voor al onze oplossingen of neem contact op om te zien wat Keen Integrations voor jouw organisatie kan betekenen.

Benieuwd naar onze visie op integratie & koppelingen?

Leg je uitdaging aan ons voor!